Μπορείτε να ελέγξετε τη θέση του πακέτου σας εισάγοντας τον αριθμό παρακολούθησης (τον οποίο λάβατε στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την παραγγελία σας) στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://fancourier.eu/
Για να δείτε όλες τις παραγγελίες σας, μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και να επιλέξετε MY ORDERS – ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ.
- ΠΟΎ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΠΆΡΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΠΑΡΑΚΟΛΟΎΘΗΣΗΣ;
Ο αριθμός παρακολούθησης του πακέτου σας αποστέλλεται μέσω email, όπου σας ενημερώνουμε για την αποστολή και την παράδοση του πακέτου σας. Ο αριθμός παρακολούθησης περιλαμβάνεται επίσης σε όλα τα μηνύματα που αποστέλλονται από την υπηρεσία παράδοσης Elta.
Σύνδεσμος παρακολούθησης του πακέτου: https://fancourier.eu/
- ΠΏΣ ΣΤΈΛΝΕΤΕ ΠΑΚΈΤΑ;
Για την παράδοση των δεμάτων χρησιμοποιούμε την υπηρεσία παράδοσης της Elta. Η εταιρεία ταχυμεταφορών θα παραδώσει το πακέτο στη διεύθυνση που δηλώσατε κατά την παραγγελία. Τα πακέτα παραδίδονται τις εργάσιμες ημέρες. Εάν δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση όταν παραδίδεται το πακέτο, θα λάβετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να παραλάβετε το πακέτο (στο γραμματοκιβώτιό σας ή μέσω e-mail ή SMS).
- ΈΧΩ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΆΔΟΣΗ, ΤΙ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΚΆΝΩ;
Για βοήθεια σχετικά με την παράδοση, μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με τη Elta / fancourier email: [email protected]
Είμαστε επίσης διαθέσιμοι στο: [email protected]. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε το πρόβλημα και να διασφαλίσουμε ότι θα λάβετε το πακέτο σας το συντομότερο δυνατό.
- ΠΟΙΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΌΣΤΟΣ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ;
Για παραγγελίες έως 50 € το κόστος παράδοσης είναι 3,91 €.
Για παραγγελίες άνω των 50 € η παράδοση είναι δωρεάν
- ΠΑΡΑΔΌΘΗΚΑΝ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΈΝΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ
Κατά την παραλαβή του πακέτου, εάν παρατηρήσετε ότι το πακέτο σας έχει υποστεί ζημιά, πρέπει να δώσετε μια σημείωση. Στη συνέχεια, στείλτε μας τις λεπτομέρειες (συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών) στο [email protected] εντός 60 ημερών από την παραλαβή του πακέτου. Θα επαληθεύσουμε αν δικαιούστε αντικατάσταση με νέα προϊόντα και θα σας δώσουμε τις ανάλογες οδηγίες.