ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΔΕΜΑΤΟΣ
- Πού είναι το δέμα μου;
Μπορείτε να ελέγξετε την τοποθεσία που βρίσκεται το δέμα σας εισάγοντας τον αριθμό παρακολούθησης (που λάβατε στο email σχετικά με την αποστολή του πακέτου σας) στον παρακάτω σύνδεσμο:
- Πού μπορώ να βρω τον αριθμό παρακολούθησης;
Θα σας αποστείλουμε τον αριθμό παρακολούθησης του πακέτου σας μέσω email, όπου θα σας ενημερώσουμε σχετικά με την αποστολή και την παράδοση του πακέτου σας. Ο αριθμός παρακολούθησης περιλαμβάνεται επίσης στα μηνύματα που αποστέλλονται από την Elta.
- Πώς στέλνετε τα δέματα;
Χρησιμοποιούμε την ελληνική εταιρεία παράδοσης Elta για την παράδοση των δεμάτων και μπορείτε να παρακολουθείτε την αποστολή μέσω Fancourier: https://fancourier.eu/
Ο ταχυμεταφορέας θα παραδώσει το δέμα στη διεύθυνση που σημειώσατε κατά την παραγγελία. Τα δέματα παραδίδονται τις εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που δεν βρίσκεστε στη διεύθυνση κατά την παράδοση του δέματος, θα λάβετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να παραλάβετε το δέμα (στο γραμματοκιβώτιό σας ή μέσω e-mail ή SMS). Εάν ανακατευθύνετε το δέμα στο ντουλάπι δεμάτων της, το δέμα θα σας παραμείνει εκεί για 5 ημέρες.
- Αντιμετωπίζω προβλήματα με την παράδοση. Τι μπορώ να κάνω;
Για βοήθεια σχετικά με την παράδοση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Fancourier μέσω email: [email protected]
Εμείς είμαστε επίσης διαθέσιμοι στη διεύθυνση: [email protected]. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε το πρόβλημα και θα φροντίσουμε να λάβετε το πακέτο σας το συντομότερο δυνατό.
- Ποια είναι τα έξοδα αποστολής?
Για αγορές κάτω των 50 €, το κόστος αποστολής μέσω Elta στην Ελλάδα είναι 3,91 €.
Για αγορές άνω των 50€ η αποστολή είναι δωρεάν!
- Παραδόθηκαν κατεστραμμένα προϊόντα
Κατά την παραλαβή του δέματος, εάν παρατηρήσετε ότι το δέμα σας είναι κατεστραμμένο, πρέπει να κάνετε μια ενημέρωση. Στη συνέχεια, στείλτε μας τα στοιχεία (συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών) στο [email protected] εντός 60 ημερών από την παραλαβή του δέματος. Θα επαληθεύσουμε εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για αντικατάσταση με νέα προϊόντα και θα σας παρέχουμε τις ανάλογες οδηγίες.
- Πακέτο ασφάλισης
Η ασφάλιση πακέτων παρέχει ηρεμία στους πελάτες που ανησυχούν για τις παραδόσεις τους. Σε περίπτωση κατεστραμμένων ή ελλειπόντων προϊόντων, εγγυόμαστε μια λύση με δικά μας έξοδα, για να σας παραδώσουμε τα προϊόντα που παραγγείλατε το συντομότερο δυνατό.
- Περάστε τη γραμμή
Οι παραγγελίες με την υπηρεσία “παράβλεψη της ουράς” διεκπεραιώνονται και συσκευάζονται κατά προτεραιότητα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εξασφαλίσετε το ενδεχόμενο ταχύτερης παράδοσης του πακέτου.
ΠΑΡΑΠΟΝΑ
- Θέλω να επιστρέψω το προϊόν. Πως μπορώ να το κάνω?
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, εντός 60 ημερών από την αγορά, ενημερώστε μας στο [email protected].
Αποστείλετε τα προς επιστροφή προϊόντα στην διεύθυνση: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1929 Ig, Slovenia. .
Κατά την επιστροφή των προϊόντων, φροντίστε να συμπεριλάβετε την συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής προϊόντων, την οποία μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση ή τα παραγγελθέντα αγαθά στους Όρους και Προϋποθέσεις μας, που θα βρείτε εδώ: https://www.naturesfinest.gr/general-terms-and-conditions/
- Λανθασμένα προϊόντα στη συσκευασία
Σε περίπτωση παραλαβής λανθασμένων ή κατεστραμμένων προϊόντων, παρέχετε τις λεπτομέρειες (συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών) εντός 60 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας. Θα επαληθεύσουμε εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για αντικατάσταση με νέα προϊόντα και θα σας παρέχουμε ανάλογες οδηγίες. Φροντίστε να συμπεριλάβετε στην σχετική περιγραφή τον αριθμό επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, έτσι ώστε να εντοπίσουμε εύκολα την παραγγελία σας και να επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας.
- Ελλιπής παραγγελία
Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό για εσάς να λάβετε ολόκληρη την παραγγελία σας, και αυτό είναι εξίσου σημαντικό για εμάς! Κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να αποστείλουμε την παραγγελία σας έγκαιρα και σε καλή κατάσταση.
πικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] εντός 60 ημερών, ούτως ώστε να αντικαταστήσουμε τα προϊόντα που λείπουν. Φροντίστε να συμπεριλάβετε στην σχετική περιγραφή τον αριθμό επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, έτσι ώστε να εντοπίσουμε εύκολα την παραγγελία σας και να επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον εκπτωτικό κωδικό;
- Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό προσφοράς, για μία αγορά, εισάγοντάς τον στο τελευταίο βήμα της διαδικασίας αγοράς, στο ταμείο;
- Τι πρέπει να κάνω εάν δεν λάβω το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας?
Τα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας αποστέλλονται αυτόματα, αμέσως μετά την αγορά από τον ιστότοπό μας. Εάν δεν το έχετε λάβει, ελέγξτε πρώτα την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας (spam email).
Ενδέχεται να έχετε εισαγάγει λανθασμένη διεύθυνση e-mail κατά την αγορά, οπότε παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας και μαζί θα ελέγξουμε τι συνέβη. Ωστόσο, φροντίστε να ελέγξετε πρώτα την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.