ΠΡΟΣΦΈΡΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉΣ 60 ΗΜΕΡΏΝ
Ο χρήστης (αγοραστής) έχει το δικαίωμα να γνωστοποιήσει στον Πωλητή στη διεύθυνση [email protected] εντός 60 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των παραγγελθέντων ειδών ότι ο αγοραστής ακυρώνει τη σύμβαση αγοράς, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή του αυτή. Ο αγοραστής οφείλει να επιστρέψει τα είδη στον Πωλητή με δικά του έξοδα.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΤΩΝ ΑΓΟΡΑΣΘΈΝΤΩΝ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ
Υποβάλετε την ειδοποίηση ακύρωσής σας με ένα έντυπο επιστροφής ή μια σαφή δήλωση που δηλώνει ξεκάθαρα ότι ακυρώνετε τη σύμβαση στη διεύθυνση [email protected]
Το έντυπο επιστροφής προϊόντων μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ (κλικ).
Τα αγορασθέντα είδη πρέπει να επιστραφούν στον πωλητή με έξοδα του αγοραστή εντός 60 ημερών από την ημερομηνία της ειδοποίησης υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς.
Τα αγορασθέντα είδη πρέπει να επιστραφούν στον Πωλητή άθικτα, στην αρχική τους συσκευασία και αμετάβλητα ως προς την ποσότητα, εκτός εάν τα είδη έχουν καταστραφεί, καταστραφεί, χαθεί ή μειωθεί ως προς την ποσότητα, χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη (αγοραστή).
Εάν το ταχυδρομικό δέμα στο οποίο ο χρήστης (αγοραστής) παρέλαβε τα αντικείμενα που παρήγγειλε είναι φυσικά κατεστραμμένο, ο παραλήπτης δεν πρέπει να παραλάβει το δέμα χωρίς πιστοποιητικό ζημιάς από τον μεταφορέα, καθώς είναι απαραίτητο να κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης από τον μεταφορέα.
ΔΙΕΎΘΥΝΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΑΝΤΙΚΕΙΜΈΝΩΝ
Nutrisslim d.o.o.
Obrtniška ulica 4
1292 IG
Slovenia
Όταν επιστρέφετε προϊόντα, φροντίστε να συμπεριλάβετε το συμπληρωμένο έντυπο επιστροφής προϊόντων, το οποίο μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ (κλικ). Για να κανονίσετε μια καταγγελία, στείλτε μια εικόνα του κουτιού, την ετικέτα στο κουτί και μια εικόνα όλων των προϊόντων που λάβατε.
Σας συμβουλεύουμε να στέλνετε το δέμα σας με συστημένη επιστολή με δελτίο αποστολής, ώστε η απαίτησή σας να μπορεί να επιλυθεί, ακόμη και σε περίπτωση απώλειας δέματος, βάσει του δελτίου αποστολής μέσω του αριθμού παρακολούθησης. Μπορείτε να μας στείλετε το δελτίο αποστολής και το όνομα του μεταφορέα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected].
Ο Πωλητής επιστρέφει στον αγοραστή τη συνολική τιμή αγοράς που κατέβαλε ο αγοραστής κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας ή την τιμή αγοράς των ειδών που έχουν επιστραφεί στον Πωλητή.
Για επιστρεφόμενα είδη, ο πωλητής θα επιστρέψει την τιμή αγοράς στον αγοραστή το αργότερο 60 ημέρες μετά την παραλαβή της επιστροφής του πακέτου στην αποθήκη Nutrisslim. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται από τον Πωλητή στον προσωπικό ή συναλλακτικό λογαριασμό του χρήστη (Αγοραστή) από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή τον οποίο ο Αγοραστής υπέδειξε στο έντυπο επιστροφής χρημάτων.
ΜΉΠΩΣ ΠΉΡΑΤΕ ΛΆΘΟΣ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΑΚΈΤΟ;
Εάν παραλάβατε λάθος ή κατεστραμμένα αντικείμενα, παρακαλούμε στείλτε μια αξίωση στο [email protected] με λεπτομέρειες (Για να κανονίσετε μια καταγγελία, στείλτε μια εικόνα του κουτιού, την ετικέτα στο κουτί και μια εικόνα όλων των προϊόντων που λάβατε.) εντός 60 ημερών από την παραλαβή του πακέτου. Θα ελέγξουμε αν δικαιούστε αντικατάσταση με νέα αντικείμενα και θα σας δώσουμε τις ανάλογες οδηγίες. Παρακαλείστε να αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στη σχετική γραμμή και να δώσετε όλα τα στοιχεία σας (όνομα, επώνυμο, διεύθυνση και τηλέφωνο) στο μήνυμα, ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε εύκολα την παραγγελία σας και να διεκπεραιώσουμε το αίτημά σας άμεσα.
ΈΛΕΙΠΕ ΚΆΠΟΙΟ ΣΤΟΙΧΕΊΟ ΑΠΌ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΊΑ;
Γνωρίζουμε ότι η παραλαβή της παραγγελίας σας στο ακέραιο είναι σημαντική για εσάς, γι’ αυτό και είναι σημαντική και για εμάς! Θα κάνουμε απολύτως τα πάντα για να στείλουμε την παραγγελία σας εγκαίρως και σε καλή κατάσταση.
Επικοινωνήστε με το [email protected] εντός 60 ημερών, ώστε να κανονίσουμε την παράδοση για τα προϊόντα που λείπουν. Συμπεριλάβετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στη γραμμή θέματος και στο μήνυμα στείλτε μας φωτογραφίες όλων των προϊόντων που παραλάβατε, το κουτί στο οποίο έφτασαν τα προϊόντα και την ετικέτα της υπηρεσίας παράδοσης που υπάρχει στο κουτί.
ΜΌΝΟ ΟΙ ΑΞΙΏΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΟΎΝ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΠΡΟΫΠΟΘΈΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΛΎΟΝΤΑΙ ΘΕΤΙΚΆ.